Як відомі бренди підготувалися до дня всіх закоханих?

Щороку 14 лютого людство ділиться на два табори: щасливі закохані й ненависники цього дня. Щасливі закохані ще в січні починають скуповувати абсолютно всі предмети в формі сердечок на своєму шляху, будь-то шоколад, подушечка або лопата. Водночас ненависники дня закоханих дуже важко переживають цей період, невпинно виплескуючи роздратування в сторону всієї цієї любовної вакханалії. Маркетологи намагаються задовольнити обидва табори. Як підготувалися до цього свята відомі бренди в цьому році читайте нижче.

Відчуйте міць PlayStation

Sony порадувала ігроманів криповою рекламою приставки. Половина користувачів подумали, що це трейлер якогось хоррора, половина, — взагалі нічого не зрозуміли зі змісту. Але і тих, і інших ролик точно зачепив.

KitKat з полуничним смаком

Шоколад залишається одним з найпопулярніших подарунків до Дня всіх закоханих. Спеціально до свята Nestlé випустила KitKat з новим, полуничним смаком в стильному рожевому упаковуванні, а також зняла милий ролик.

Burger King і колишні

Цим хлопцям креативу не позичати. Burger King періодично радує шанувальників фастфуду своїми нестандартними рекламними ходами. А тепер і всіх, хто хотів би розлучитися зі спогадами про невдалі відносини. В рамках акції, присвяченої до виходу фільму «Хижі птахи», мережа ресторанів швидкого харчування запропонувала обміняти фото колишніх на фірмові воппери. Шкода, що це доступно тільки жителям США.

Хтиві собаки та шампунь від Mitch & Me

Бренд Mitch & Me стверджує, що собаки теж можуть любити. Так, вони своєрідно виражають свої почуття, а і їх потрібно поважати. Цю ідею відбиває лімітована серія шампунів для собак.

Валентинки з ароматом курки від KFC

KFC разом з виробником подарунків Moonpig створили листівки із запахом фірмових апетитних снеків. У серії є навіть валентинки з зоною, яку можна потерти та відчути аромат курки. Не забули й про веганів. Їм запропонували варіант з запахом з рослинного м’яса.

Спідня білизна від Ріанни

Співачка випустила лімітовану колекцію до Дня всіх закоханих ще в січні, ніж порадувала шанувальників по всьому світу.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Дизайнерам на замітку: кінопостери як джерело натхнення

Найпопулярніші рекламні ролики на YouTube 2020 року

App Annie та IDC дослідили ігровий ринок в першому кварталі 2020 року

Як змінилися логотипи відомих брендів під час пандемії