В чому полягає важлива роль Big Data для цифрового маркетингу

Джеффрі Мур (Geoffrey Moore), автор бестселера «Перетин прірви», одного разу зауважив: «Без аналітики великих даних компанії сліпі й глухі, вони блукають по Мережі, як олень по автостраді». Дійсно, великі дані (Big Data) – один з тих важливих трендів, який продовжує привертати увагу все більшої кількості користувачів інтернету, а також компаній, що намагаються перетворити цю інформацію в прибуток для своїх клієнтів.

vst_digit_mark2s

Подібно криптовалютам, безпілотним автомобілям і штучному інтелекту ці нові технології ведуть нас на поки що маловідомі території. І тому далеко не всі компанії знають, як з такими технологіями правильно працювати. Та в області цифрового маркетингу багато B2B-проектів намагаються збирати величезні обсяги даних з сайтів в розрахунку, що це поліпшить їхні можливості щодо прийняття рішень.

В чому проблема?

Слід одразу зауважити, що працювати з Big Data непросто. Це неймовірно складний процес, яким все важче керувати, оскільки швидкість бізнесу росте, а обсяг даних постійно збільшується. Плюс прогалини в даних або приховані помилки можуть кардинально знизити ефект і негативно вплинути на кінцеві результати.

Якщо ваша компанія використовує Big Data в надії отримати конкурентну перевагу, то ви повинні розуміти, що разом з перевагами отримаєте і ускладнення. Їх вирішення може бути неприємним і складним. Але якщо ви зрозумієте, як збирати і аналізувати Big Data, то зможете дізнатися більше про ринковий попит і своїх клієнтів і, в кінцевому підсумку, оптимальним чином змінити свою поведінку на ринку.

Згідно з дослідженням McKinsey, компанії, які широко використовують аналітику інформації про клієнтів, досягають збільшення прибутку на 126% в порівнянні з конкурентами. Це істотне зростання, яке не можна ігнорувати.

Допомога третьої сторони

Але не обов’язково всі проблеми вирішувати самостійно. На ринку вже з’явилися інструменти, які спеціалізуються на тому, щоб допомогти компаніям B2B-напрямку полегшити процес збору, аналізу та реалізації даних.

Наприклад, сервіс DataTrue однойменної компанії відстежує «теги» на вашому сайті, які збирають дані, і дозволяє оцінити зміни трафіку та оптимізувати онлайн-маркетинг. Такі рішення дають можливість маркетологам, розробникам і агентствам генерувати нові ефективні теги і збирати ще більше даних.

Крім того, точні дані конвертуються в цілий ряд інструментів, які підтримують звіти, допомагають виявити важливі тенденції, полегшують персоналізацію і дозволяють ефективніше розподіляти маркетингові витрати.

Створення конкурентних переваг

Нові виклики означають нові рішення. Компанії B2B витрачають багато зусиль на те, щоб побудувати стратегію вимірювання даних, визначити ключові показники ефективності і вписати їх в загальні бізнес-плани. Потім їм необхідно визначити аналітичні інструменти, які найкраще підходять для підтримки цих планів, цілей і завдань. Якщо ви новачок в такого роду дослідженнях, то спочатку вам буде дуже складно.

Захист даних

Тепер, коли важливість Big Data не викликає сумнівів, давайте поговоримо про те, як захистити дані. Методика ментальних моделей (Mental Models) може розглядатися як набір фільтрів чи емпіричних правил, що допомагають прийняти правильні рішення.

Наразі важливо говорити не про поглиблений аналіз на базі цих ментальних моделей, а про акцент на об’єктивному аналізі та людських помилках у ставленні до великих даних. Це допоможе маркетологам використовувати найправильніший підхід.

Знову ж таки, інструменти, як вищезгаданий DataTrue, здатні допомогти в прийнятті ефективніших бізнес-рішень, забезпечити якість зібраних даних і моніторинг найважливіших показників. У підсумку це призводить до більш коректної звітності, позитивних відгуків користувачів і ефективних інвестицій в маркетинг. Завдяки якісному програмному забезпеченню для аналітики ви будете впевнені в правильності зібраних даних.

З чого почати?

Отже, чи можна бути впевненим, що дані, на які ви покладаєтеся, точні і актуальні? Тут є як гарна новина, так і погана. Погана — збір даних дуже складний і вимагає постійного уточнення. Доброю новиною є те, що ваші конкуренти, ймовірно, навряд чи пішли далеко від вас і приділяють цьому завданню ще менше уваги, ніж ви. Тому розуміння процесу і пошук хорошого надійного партнера для оптимізації збору даних має стати вашим першим кроком.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TNW

Читайте также:

Штучний інтелект для інтернет-магазинів: що може робити і чи варто його використовувати?

Як скоротити посилання: 5 зручних та надійних сервісів

Ситуативний маркетинг або як український бізнес на Щекавицю збирався

Що почитати на вихідних? Огляд книги «Штучний інтелект: перезавантаження» Гері Маркуса та Ернеста Девіса