Ситуативний маркетинг або як український бізнес на Щекавицю збирався

Гора Щекавиця – одне з культових місць старого Києва, названа на честь одного з трьох братів-засновників Києва. Хто б міг подумати, що через 1500 років вона стане всенародним мемом і місцем потенційного зібрання людей не без почуття гумору, що тяжіють до плотських розваг у разі ядерного вибуху.

Все почалося з того, що 22 вересня українка Наталія Піскова опублікувала в Twitter пост про те, що в Києві існує спільнота з чатом в Telegram, яка планує в разі ядерної атаки зібратись на Щекавиці й влаштувати оргію. Тема швидко перетворилася за шквал дотепних ідей та жартів і згодом до колективної сексуальної фантазії приєдналися рітейлери. Ми зібрали найкреативніші з них.

На Kontramarka швидко зметикували, що у історії з івентом є комерційний потенціал. Тож запропонувала продавати квитки через свій сервіс. Під подію й анонс підготували: «Оргія відбудеться на горі Щекавиця у Києві. Ви побачите «бомбіческу» виставу, де буде і комедія, і драма, і навіть бойовик! Отримаєте можливість об’єднатися з друзями, як ніколи раніше. Емоції гарантовані.

Обирай свою зону:

  • я тільки подивитись «FAN 2»
  • подивись+познімати «FAN 1»
  • унікальний слем «GOLDEN FAN»
  • все включено «VIP»

Відкрита дата, гора Щекавиця, Київ».

У підписі додали, що всі кошти передадуть волонтеру Сергію Притулі. В коментарях до публікації запропонували також надрукувати сувенірні квитки, а отримані кошти направити ЗСУ.

Сільпо в районі Щекавиці виконаний в «муркотиковому» стилі, проте до себе усіх охочих зазивають: «Якщо збираєтесь у Київ на Щекавицю, то ми поряд. Місця вистачить всім», – написав рітейлер.

Rozetka пообіцяла усім охочим дозволити совати пальці в розетку.

Йогурт «Щекавиця» від ТМ Галичина – ще один сміливий та неочікуваний жарт від бренду. Правда, судячи з коментарів у Twitter, креатив створили користувачі, а бренд лише ним поділився.

Фірмовими рецептами пообіцяв поділитися шеф-кухар Євген Клопотенко для тих, хто йде на Щекавицю. З одним зауваженням – пригощати зі своїх судочків інших. Правда якщо когось дійсно цікавлять запропоновані рецепти, прийдеться перейти за посиланням до твіта. Сам Євген, схоже, на Щекавицю не збирається.

Було б прикро, якби до теми не приєднався якийсь із секс-шопів. Lovespace не підвів – тут вам і промо-код, і каністра лубрикантів, і палета презервативів. Так і хочеться повісити собі на зображення профілю напис: «Дякуємо!».

З дрес-кодом здається теж проблеми не буде – Kasta нашаманила. Правда невідомо, чи вдягати те саме чоловікам.

В Київстар пропонують швидкісний інтернет для того, щоб не пропустити оновлень в чаті на Щекавиці.

У фейковій Дії домалювали опцію єОргія, так щоб все легально і під патронатом Мінцифри.

В Dodo Socks пропонують підібрати шкарпетки на Щекавицю.

У Світ матраців – пропонують матраци брати з собою.

І навіть про точку з шаурмою вже хтось подумав. Так і хочеться спитати: «Де Мак?»

Чи буде оргія чи ні – ніхто так і не знає. Але про всяк випадок Шевченківський воєнкомат у чат увійшов.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Ефективне керування творчою командою: ключові аспекти для успіху у контент-індустрії

Voice commerce: що це та як бізнес користується цим трендом сьогодні