«Детектор медіа» від команди «Телекритики» буде слідкувати за українськими ЗМІ

Учасники Громадської організації «Телекритика» на чолі з Наталією Лигачовою презентували новий проект — інтернет-видання «Детектор медіа», яке буде інформувати читачів про найважливіші події в українському і світовому інформаційному просторі та на медіаринку, в контексті політичних та соціальних процесів.

Слоган «Детектора медіа» — «Watch dog українських ЗМІ». Працівники редакції обіцяють аналізувати та конструктивно критикувати роботу вітчизняних ЗМІ з метою підвищення якості їхнього продукту, а також сприяння медіаграмотності широких кіл громадян.

Пріорітетними темами для висвітлення буде впровадження медіареформ, створення суспільного мовлення, викриття фактів корупції в медіасфері, моніторинг діяльності державних та регуляторних органів у галузі, протидія перетворенню ЗМІ на засоби пропаганди. Першим проектом «Детектор медіа» стане спецвипуск, присвячений щорічній телевізійній премії «Телетріумф».

12309952_1660890677500104_6408866012915524916_o

До редакції «Детектора медіа» входять Галина Петренко, Мар’яна Закусило, Світлана Остапа, Гала Скляревська та інші вихідці з інтернет-видання «Телекритика». «Детектор медіа» також продовжить співпрацю з відомими авторами «старої “Телекритики”» — Андрієм Кокотюхою, Отаром Довженком, Сергієм Черненком, Петром Бурковським та іншими. Сайт видання запрацює в кінці січня 2016 року, до того часу контент проекту доступний на його Facebook-сторінці.

Раніше ми писали про те, що ІА «УНІАН» представила новий онлайн-проект для українських користувачів. Через окремий сайт можна залишити повідомлення про наявну проблему і свої контактні дані, а далі журналісти почнуть відстоювати ваші законні права усіма доступними їм методами. В тому числі, шляхом оприлюднення вашого питання з іменами відповідальних осіб.

Про те, як змінюються соціальні медіа та які тренди чекають на них найближчим часом – в нашому спеціальному матеріалі.

Джерело: Media Sapiens

Читайте также:

Политическое расфрендживание

Фешн с умом: украинские маркетплейсы с концептом reuse

Почему не следует подписываться на медиа-инфлюенсеров

Facebook: история 15-летней дружбы