Не чекайте Нового року, плануйте вже зараз

Багато людей чекає Нового року для того, щоб скласти план обіцянок та планів на наступний рік. Але багато експертів говорять про те, що саме осінь – найсприятливіший період для нових починань.

Ви отримаєте перезарядження

У більшості людей до кінця літа залишається ціла купа нереалізованих планів та незакінченої роботи. Тому для багатьох компаній осінь вважається найкращою порою, щоб здійснити свої плани й вже до кінця року пишатися своєю роботою. Венді Осефо (Wendy Ostefo), професор університету Д. Хопкінса пропонує ставити реальні цілі саме восени, щоб як слід налаштуватися на роботу після закінчення літнього періоду відпочинку. В багатьох компаніях всі потроху будуть входити в робочий темп після відпустки, вас може надихнути їх енергія. У січні не всі будуть так охоче працювати.

Щоб зберегти концентрацію, потрібно знайти підхід як до вашої професійної діяльності, так і до планування відпустки. У своєму подкасті Pretty Electric в інтернеті Дара Каплан (Dara Kaplan) розповідає як знайти кожну деталь та мотивацію для досягнення своєї мети:

«Дуже завищені цілі можуть налякати людей. Тому їх слід розбити на маленькі кроки, які ви будете робити кожного дня, щоб досягнути нових висот».

Просте керування цілями

Осефо стверджує, що існує причина тому, чому люди в червні дивуються як швидко пройшли ці півроку, а вони так і нічого не зробили для досягнення своїх цілей. Замість того, щоб планувати на короткий строк, ми фокусуємося на більш глобальних цілях, при цьому створюючи ілюзію того, що ми маємо багато часу попереду.

Оскільки у жовтні у нас залишається всього три місяці на все про все, ми рухаємося жвавіше та більш налаштовані на роботу. Осефо радить:

«Розподіляйте цілі, які ви поставили у жовтні на останні три місяці цього року. Кожного місяця перевіряйте їх. Так ви побачите свій прогрес та визначите що потрібно зробити, щоб закінчити всі справи до Нового року».

Фокусування на самоаналізі

Багато хто ставить недосяжні цілі в січні, не роздумуючи над минулим. Зніміть рожеві окуляри та визнайте важливість самоаналізу. Подумавши над тим, де саме ви могли б помилитися і чому до жовтня ви все ще не досягли бажаного. Побудуйте чіткий план подальших дій на місяці, що залишилися.

«Подумайте про ті цілі, які ви все ще не досягли, але можете знову над ними попрацювати. Можливо, ви хотіли отримати підвищення, але цього у вас так і не вийшло. В останні три місяці ви заново зосередитеся на чому-небудь та наберетесь енергії. Будь-яка відмова повинна слугувати для вас мотивом рухатися вперед». – вважає кар’єрний експерт Венді Вайнер (Wendy Weiner).

Розбіг перед наступним роком

Відомих людей, керівників великих компаній та мільярдерів поєднує одна спільна риса – вони ніколи не зупиняються. Суть полягає не в тому, щоб досягти кінцевої цілі, а в тому, щоб набивши гулі, добре загартуватися. Тільки так, змирившись з поразками, можна рухатися далі.

«Якщо ви почнете планувати свої цілі в жовтні, ви вже щось зробите для їх реалізації до Нового року. Ви вже будете знаходитися на шляху до прогресу та навряд опустите руки, коли не отримаєте очікувану нагороду прочекавши всього лиш сім днів після Нового року», – стверджує Каплан.

У січні ви думатимете про те, що отримаєте у квітні, а у квітні будуватимете плани на осінь.

У вас залишиться час для мрії про щось більше

Гендиректор та засновник reacHIRE Едді Суортц (Eddi Suortts) вважає, що визначення цілей у жовтні дозволить людині розбити ціль на менші – від невеличких завдань до кінцевої мети. Наприклад, до кінця року ви плануєте перевищити звичний показник продаж, але за три роки дорости до позиції менеджера. Коли ви самі побачите, як кожен пройдений крок наближує вас до мети, ви продовжите рухатися до цілі, яка кілька років тому була для вас такою далекою, а вже зараз потроху стає реальністю.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Fast Company

Читайте также:

Чому бути перфекціоністом — шкідливо та як боротися з цією рисою

Ритм життя Slow life: працюйте ефективніше та насолоджуйтесь життям

Додатки-планери: які вони є та як їх правильно використовувати?

7 порад ефективного тайм-менеджменту