Подкасти для PR

Цього разу ми підібрали аудіоканали для тих, хто працює в галузі налаштування комунікацій і громадських взаємин у бізнесі.

girl189

Wag the Dog

У кожному епізоді ведучий проводить інтерв’ю з представниками корпоративних PR-відділів чи агенціями, які знаються на окремих видах співпраці. Обговорюються корпоративні комунікації, кризові ситуації всередині колективів, роль соціальних медіа в налаштуванні роботи PR-фахівців, зміни в управлінні та особливості внутрішніх зв’язків.

Brainfluence

Випуски готує Роджер Доулі (Roger Dooley), автор книги з порадами: «Вплив на мозок: 100 способів, як переконали споживачів за допомогою нейромаркетингу» (Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing). В аудіовипусках він обговорює з представниками галузі (серед яких переважають автори фахових книг та відомі піарники) актуальні і дуже різні теми: афілійований маркетинг, навички ведення перемовин, складання переліків і їх реалізація тощо.

For Immediate Release

У кожному випуску зустрічаються одразу декілька експертів галузі і обговорюють останні новини. Прослуховування епізодів дозволить зекономити час і не моніторити самостійно новини попереднього тижня.

On Brand

Канал особливо стане у нагоді PR-фахівцям, які працюють над брендами. Кожен випуск присвячено детальному аналізу історії становлення і розвитку відомих брендів, формуванню їх ідеології.

#FuturePRoof

Подкасти про бізнес, нові можливості для маркетингу, соціальні медіа та комунікації. Канал є частиною англійського проекту #FuturePRoof, який об’єднує спільноту менеджерів, агенцій та самостійних PR-працівників для обміну досвідом, порадами і кращими практиками.

Inside PR

Щотижневик від канадських спеціалістів, який особливо акцентує увагу на інноваціних технологіях, які можна застосувати в роботі PR-фахівців. Останнім часом багато уваги приділяється ботам і проблемі поширення фейкових онлайн-відгуків.

Social Pros Podcast

Погляд на PR-галузь і нові тренди в ній від тих, хто опановує соціальні мережі та продукує онлайн-контент.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело: Scienceforpr