Три соціальні проекти залучили 250 тис грн через «Спільнокошт»

Платформа «Велика Ідея» оприлюднила статистику залучення коштів на ті проекти, які зараз відкриті або нещодавно закінчились на сайті. Серед них є самі різні ініціативи: освітні, соціальні, медійні.

12552829_1723712474529094_4541029753414034028_n

  1. Ukraine Exists, мистецький проект, зібрав 150 тис грн від 120 доброчинців на проведення мистецької виставки чесної документалістики Донбасу і живопису незалежної України у штаб-квартирі ООН.
  2. Київський міський журнал «Хмарочос» зібрав 63 100 грн замість 60 тис запланованих від 158 доброчинців. Залучені за допомогою колективного фінансування кошти підуть на запровадження посади новинаря, який писатиме щодня про міські події у Києві, Україні та за кордоном; оплату роботи коректора; створення фонду для виплат гонорарів авторам, які писатимуть статті у «Хмарочос».
  3. Команда «Release Oleg Sentsov / Звільнити Олега Сенцова» зібрала 35 600 грн на монтаж та постмонтажну обробку документального фільму про справу Олега Сенцова.

c9d5b5d1c87ef33128b96e94e513f4a5_41401328530

Два освітніх проекти зараз активні на «Спільнокошті»:

  • EcoWorld — освітній проект для учнів 9-11 класів у Києві з шляхетною метою: дати українським школярам можливість реалізувати власні екологічні проекти та стати частиною свідомої київської громади. Лишилось 12 днів та залучити трохи більше 4 тис грн з запланованих 18 тис грн, які потрібні для реалізації задуму.
  • World without borders – освітньо-соціальний проект Aiesec Ukraine у Львові, що зосередився цьогоріч на темі прав людини. планується організувати проведення тематичних інтерактивних занять англійською мовою з іноземними волонтерами. Для реалізації проекту необхідно зібрати ще 7 тис грн з 10 тис грн запланованих, збір коштів триватиме ще 16 днів.

Ми поспілкувались з куратором та керуючим партнером «Спільнокошту» Іриною Соловей про те, які проекти зараз найуспішніше фондуються в Україні та плани із розвитку платформи. Пані Ірина стверджує, що краудфандинг — це не про гроші, це про сильних людей.

Читайте наш матеріал про інший соціальний проект #ТвіМиколай, який з онлайн-флешмобу перетворився на щорічну благодійну акцію.

Джерело: «Спільнокошт» на Facebook

Читайте также:

5 способів монетизувати креативний контент

Политическое расфрендживание

Фешн с умом: украинские маркетплейсы с концептом reuse

Нужно сделать инфографику? Обзор самых простых и доступных способов