Коронавірус — сьогодні головний інфопривід у світі. Відомі бренди не змогли залишитися осторонь від проблеми поширення вірусу. Як акцентувати увагу на тому, що дійсно важливо в цей непростий час? Бренди вирішили, що один з відмінних способів проявити емпатію — зробити редизайн свого логотипу.
Partners in Crime
Один і найперших випадків редизайну лого з’явився в Сан-Франциско. Рекламне агентство Partners in Crime змінило зображення рукостискання на вітання кулаками.
Mercado libre
Багато хто оцінили ідею і дуже скоро найбільша мережа доставки Латинської Америки теж змінила свій логотип.
Audi
Компанія Audi розділила кола. Тепер елементи не торкаються один одного, знаходяться на відстані. Також на офіційному сайті з’явився новий слоган: «Keep your distance – stay together» (будьте на відстані — залишайтеся разом). Якби ми побачили цей логотип без вказівки, що це Audi, то навряд чи б ми його впізнали, але хід дуже красивий.
Lamoda
Популярний онлайн-магазин одягу та аксесуарів «Lamoda» поміняв свою назву на «Ladoma», щоб нагадати покупцям про те, що залишитися вдома — значить подбати і про себе, і про оточення. Впізнаваність не пропала, бо компанія всього-на-всього поміняла дві букви місцями.
Coca-cola
Підтримала ідею і світова корпорація Coca-Cola. Версія дизайну логотипу, що підтримує боротьбу з коронавірусом, з’явилася на білборді на Таймс-сквер. Компанія використала той же хід, що використовують багато. У цьому сенсі логотип не став оригінальним.
McDonald’s
McDonald’s також долучився до проблеми поширення коронавирусу. Тепер в букві «М» з’явилася відстань між елементами.
Volkswagen
Бренд Volkswagen також підтримав заклик людей до самоізоляції, збільшивши выдстань між V і W у своєму фірмовому знаку.
Burger King
Burger King вирішив змінити не логотип, а офіційний слоган. Бренд видалив слово «Whopper» і додав слово «Stay».
Chiquita
Незвичайне рішення прийняла компанія Chiquita. Спочатку на логотипі був зображений однойменний персонаж. Але тепер він зникає, залишивши на емблемі тільки другорядні елементи. Персонаж на думку компанії просто залишився дома.
Qiwi
Електронна платіжна система Qiwi в Twitter додала над зображенням фірмової пташки дах від будинку. Це також є закликом людей до самоізоляції під час пандемії.
NHS
На офіційній емблемі Національної служби охорони здоров’я Англії (NHS) помінялися місцями літери. Таким чином вийшло скорочення SNH, яке позначає «stay home now». Ця фраза з’явилася у вигляді хештегу в нижній частині логотипу служби.
Загальні тенденції змін лого
В основному ці зміни спрямовані на 2 ідеї:
Рекомендація залишатися вдома і дотримуватися режиму самоізоляції
Заклик людей зберігати дистанцію від оточення
Саме це і було в основі змін зовнішнього вигляду багатьох логотипів.
Навіщо все це
По-перше, для бренду це непоганий PR-хід. Компанії приділяють увагу проблемі боротьби з пандемією, тим самим привертають до себе увагу. Бренд проявляє людяність, отримує увагу громадськості та збільшує свій авторитет. Цей тренд серед корпорацій став таким сильним, що не взяти участь в ньому рівносильно байдужості.
По-друге, звернути увагу аудиторії на проблему — це дійсно важливо. Далеко не всі сьогодні усвідомлюють, що проявити терпіння і дисципліну для загального блага — чи не єдина можливість уникнути величезної кількості заражених. Навіть не дивлячись на те, що кожна людина зацікавлена в тому, щоб запобігти поширенню вірусу і зберегти себе і близьких.
Бренди зробили відмінний крок, змінивши свої логотипи. Це потужний маркетинговий хід і інформаційний внесок в боротьбу з COVID-19 одночасно.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО: