Фура-тролейбус або як ще можна піклуватися про навколишнє середовище

Завдяки технології, розробленої Siemens, вантажівки перетворяться в «вантажні тролейбуси» на електричній тязі.

Оригінальний спосіб скоротити викиди CO2 запропонували в Німеччині. Там на 10-кілометровій ділянці автобану між аеропортом Франкфурта і довколишніх промислових парків з’явилася eHighway – система повітряних кабелів для живлення вантажівок. Щоб під’єднатися до неї, на даху вантажівки повинно бути встановлено спеціальне обладнання. По суті, eHighway перетворює автомобіль в «вантажний тролейбус».

Компанія Siemens, яка стоїть за створенням системи, стверджує, що під час руху по електрифікованому автобану вантажівки зможуть розвивати швидкість до 90 км/ч. У «підключеному» режимі автомобілі будуть працювати за рахунок електродвигуна, а при русі по звичайній трасі перейдуть на гібридну тягу.

Розрахунки показують, що власник електрифікованої вантажівки зможе заощадити понад $ 20 000 на паливі в перерахунку на 100 000 км. Крім того, eHighway дозволить істотно скоротити викиди CO2 і знизити вплив вантажоперевезень на клімат.


Ще одна перевага системи — можливість швидко інтегрувати її в чинну дорожню інфраструктуру. Найближчим часом в Німеччині з’являться ще дві електрифіковані траси. Раніше система eHighway проходила випробування у Швеції й США — правда, в менших масштабах.

Уже в найближчому майбутньому вантажівки стануть не тільки екологічно чистими, але і зможуть обходитися без водіїв. Розробкою безпілотних фур займаються відразу кілька компаній, і є шанс, що вони з’являться на дорогах раніше легкових робомобілів.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Siemens

Читайте также:

Найбільш оригінальні та дивні винаходи на CES 2020

Чому безпілотні автомобілі можуть обернутися катастрофою для людства?

Tesla показала квадроцикл Cyberquad, який виявився електрифікованою версією Yamaha Raptor

Винайдено технологію зарядження батареї для електромобіля за 10 хвилин