Завдяки технології, розробленої Siemens, вантажівки перетворяться в «вантажні тролейбуси» на електричній тязі.
Оригінальний спосіб скоротити викиди CO2 запропонували в Німеччині. Там на 10-кілометровій ділянці автобану між аеропортом Франкфурта і довколишніх промислових парків з’явилася eHighway – система повітряних кабелів для живлення вантажівок. Щоб під’єднатися до неї, на даху вантажівки повинно бути встановлено спеціальне обладнання. По суті, eHighway перетворює автомобіль в «вантажний тролейбус».
Компанія Siemens, яка стоїть за створенням системи, стверджує, що під час руху по електрифікованому автобану вантажівки зможуть розвивати швидкість до 90 км/ч. У «підключеному» режимі автомобілі будуть працювати за рахунок електродвигуна, а при русі по звичайній трасі перейдуть на гібридну тягу.
Розрахунки показують, що власник електрифікованої вантажівки зможе заощадити понад $ 20 000 на паливі в перерахунку на 100 000 км. Крім того, eHighway дозволить істотно скоротити викиди CO2 і знизити вплив вантажоперевезень на клімат.
Ще одна перевага системи — можливість швидко інтегрувати її в чинну дорожню інфраструктуру. Найближчим часом в Німеччині з’являться ще дві електрифіковані траси. Раніше система eHighway проходила випробування у Швеції й США — правда, в менших масштабах.
Уже в найближчому майбутньому вантажівки стануть не тільки екологічно чистими, але і зможуть обходитися без водіїв. Розробкою безпілотних фур займаються відразу кілька компаній, і є шанс, що вони з’являться на дорогах раніше легкових робомобілів.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Переходимо на транспорт майбутнього — літаючі таксі, безпілотні потяги та автобуси на каві
- 5 новітніх технологій, які змінять логістику раз і назавжди
- Карети на повітряних кулях та мости між планетами: як виглядали міста майбутнього в 19 столітті?
Джерело: Siemens