Фура-тролейбус або як ще можна піклуватися про навколишнє середовище

Завдяки технології, розробленої Siemens, вантажівки перетворяться в «вантажні тролейбуси» на електричній тязі.

Оригінальний спосіб скоротити викиди CO2 запропонували в Німеччині. Там на 10-кілометровій ділянці автобану між аеропортом Франкфурта і довколишніх промислових парків з’явилася eHighway – система повітряних кабелів для живлення вантажівок. Щоб під’єднатися до неї, на даху вантажівки повинно бути встановлено спеціальне обладнання. По суті, eHighway перетворює автомобіль в «вантажний тролейбус».

Компанія Siemens, яка стоїть за створенням системи, стверджує, що під час руху по електрифікованому автобану вантажівки зможуть розвивати швидкість до 90 км/ч. У «підключеному» режимі автомобілі будуть працювати за рахунок електродвигуна, а при русі по звичайній трасі перейдуть на гібридну тягу.

Розрахунки показують, що власник електрифікованої вантажівки зможе заощадити понад $ 20 000 на паливі в перерахунку на 100 000 км. Крім того, eHighway дозволить істотно скоротити викиди CO2 і знизити вплив вантажоперевезень на клімат.


Ще одна перевага системи — можливість швидко інтегрувати її в чинну дорожню інфраструктуру. Найближчим часом в Німеччині з’являться ще дві електрифіковані траси. Раніше система eHighway проходила випробування у Швеції й США — правда, в менших масштабах.

Уже в найближчому майбутньому вантажівки стануть не тільки екологічно чистими, але і зможуть обходитися без водіїв. Розробкою безпілотних фур займаються відразу кілька компаній, і є шанс, що вони з’являться на дорогах раніше легкових робомобілів.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Siemens

Читайте также:

Tesla представила роботаксі Cybercab і маршрутку в кіберпанк-стилі Robovan

Як виглядає транспорт майбутнього у кіно

Стартапи, які пропонують переосмислити світ паркування

Що безпечніше – безпілотний автомобіль чи людина за кермом?