Смартфони та екстрапопулярність новин — дослідження Pew Research Center

Роками всі повторювали, що ніхто ніколи не почне читати щось суттєве та довге на смартфонах. В ті часи вважалося нормальним тримати перед обличчям страхітливо великий аркуш паперу, просякнутий чорнилами, — і тому крихітні екрани телефонів із текстом вважалися чимось абсурдним і недоречним, пише оглядач The Atlantic Едрієн Лофренс. Але часи змінилися — і результати аналітичних досліджень свідчать: ще ніколи епоха не була такою сприятливою для новин та довгих текстів, як в часи розквіту смартфонів.

Люди не просто читають зі смартфонів — а читають дуже багато. Згідно із результатами дослідження від аналітичної компанії Pew Research Center, суттєво зростає залучення читачів до довгих текстів та великих за обсягом матеріалів саме на смартфонах (до таких аналітики зараховують будь-які публікації із обсягом понад 1 тис слів).

На основі обробки анонімних даних від прочитання понад 75 тис статей на 30 провідних сайтах у вересні 2015 року та метрик від аналітичної компанії Parse.ly вдалося з’ясувати, що — попри розмаїття сайтів, які увійшли до вибірки (від розважальних сайтів до нішевих блогів та онлайн-видань) — тенденція є сталою для усіх категорій та тематик.

Якщо звести все до загального тренду, то можна побачити, що більшість користувачів мобільних телефонів проводять в середньому основний час за читанням довших статей. І тут важливим є не лише той факт, що люди більше часу проводять, дивлячись на екран смартфону, але й той факт, що вони все більше читають довших статей онлайн. За даними Pew, середній час взаємодії складає 123 секунди (включаючи скролінг, читання, кліки та інші дії з контентом). Середній показник при цьому для довгих матеріалів вдвічі більший, аніж для коротких новин, твердять аналітики компанії. Причому залучення до зростаючого обсягу контенту також зростає: історії із обсягом менше 250 слів затримують увагу читача на 43 секунди в середньому; в той час, як історії обсягом понад 5 тис слів — на 270 секунд в середньому.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ще цікавішими ці дані стають, коли уважно придивитися, на які типи статей та які теми люди звертають увагу, тримаючи в руках свої смартфони — а також на те, коли саме вони читають. Згідно із результатами дослідження, користувачі мобільних телефонів в основному читають дуже рано вранці або пізно вночі: між 4 та 9:59 ранку або від опівночі до 3:59 ранку. Інший цікавий момент: хоча телефони стали основним драйвером для зростання популярності соціальних мереж та трафіку із таких платформ, як Facebook та Twitter, користувачі, які приходять із цих соціальних мереж, проводять менше часу за читанням довгий історій у порівнянні із іншими. І третій цікавий тренд: більшість із тих, хто читає і короткі (79%), і довгі (72%) статті, читають з кожного сайту по 1 статті на місяць за допомогою мобільного.

Як бачите, популярність смартфонів не зашкодила популярності довгих статей; більше того, середньостатистичний власник мобільника досить багато читає — і продовжує читати навіть тоді, коли зазвичай завершується читання новин чи інших коротких матеріалів, для яких (на перший погляд) і були створені смартфони. З огляду на це, редакціям варто присвячувати більше часу для створення довших історій.

Джерело: The Atlantic

Читайте также:

Боротьба за абонента: чи досягає своєї мети Vodafone Retail

Без слів: нова розробка дозволяє давати голосові команди, не вимовляючи ані слова

Битва флагманів: Samsung Galaxy Note 10 Plus vs. iPhone XS Max

Чи дійсно ми збайдужіли до сторонніх людей?