Багаторазові стаканчики від McDonald’s і Starbucks

Сучасні екологічні проблеми роблять нас вразливими для лих і трагедій — і в даний час, і в майбутньому. В усьому світі люди стикаються з безліччю нових і складних екологічних “збоїв”. Деякі з них малі й зачіпають тільки кілька екосистем, а інші різко змінюють умови життя, які ми вважаємо нормальними.

Великі компанії зчиняють доволі великий вплив на екологічне становище. Так, наприклад одні McDonald’s та Starbucks використовують мільярди одноразових паперових стаканчиків в рік. Через пластикову плівку такі стаканчики практично неможливо переробити.

Тому компанії вирішили співпрацювати з виробниками «розумних» чашок задля розв’язання проблеми відходів.

Мережі McDonald’s і Starbucks найближчим часом запустять пілотну програму з використання «розумних» багаторазових стаканчиків в кав’ярнях в Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.

Стаканчики виготовлені з пластику й оснащені RFID-мітками та QR-кодами для відстеження. McDonald’s і Starbucks розробляли такі стаканчики протягом двох років в рамках проєкту NextGen Cup Challenge. Основна ідея NextGen — створити систему, в якій стаканчики будуть використовувати повторно.

У кав’ярні в Сан-Франциско будуть тестуватися розробки стартапу Muuse — чашки з QR-кодом. Покупці повинні будуть сканувати код кожного разу, коли беруть стаканчик в кав’ярні та викидають його.

У Пало-Альто кав’ярні будуть використовувати чашки CupClub з RFID-мітками для відстеження. Після використання стаканчики необхідно здати до спеціального приймального пункту, встановлені по всьому місту.

McDonald’s і Starbucks належить протестувати процес збору, очищення, перерозподілу і цифрового відстеження стаканчиків. Кав’ярні зможуть контролювати показники повторного використання і стан посуду.

За задумом авторів проєкту цифрове відстеження допоможе визначити точки, в яких покупці не повертають стаканчики — в таких районах компанії встановлять більше пунктів для збору.

Також NextGen планує протестувати в Окленді одноразові стаканчики, які легко переробити.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Bloomberg

Читайте также:

Аромамаркетинг: як запахи підвищують впізнаваність бренду

Безпілотники допоможуть очистити Еверест від сміття

Найекологічніші пам’ятки світу або як світ прагне економити ресурси

Що станеться з нашою планетою, якщо Антарктида розтане