Як QR-код може допомогти офлайн-просуванню у 2019 році

Коли мова заходить про просування в реальному світі, вибір методів вельми обмежений: реклама на ТВ та в ЗМІ, роздача листівок, оформлення білбордів. Але велику кількість інформації в ці формати не вмістити. Та й з онлайном ці варіанти пов’язані максимум зазначенням посилання на сайт: деякі люди будуть вручну вводити адресу, шукати сайт через пошук або зберігати URL. Рішенням може стати використання QR-коду, який здатний значно підвищити ефективність рекламних офлайн-кампаній.

Що таке QR-код

QR-код (quick response code – код швидкої відповіді) — це двомірний матричний код. Зовні він виглядає як квадрат, що складається з зафарбованих елементів і пустот. Кожен елемент містить зашифровану інформацію. Для її зчитування досить навести на зображення сканер QR-коду, встановлений на мобільному пристрої (сьогодні ця функція вбудована за замовчуванням в камеру багатьох смартфонів).

Найбільше QR схожий на штрих-код, але на відміну від нього може вмістити набагато більше інформації. Один такий код може містити до 7 089 цифр або 4 296 букв (близько 4 сторінок тексту).

В QR ви можете зашифрувати будь-які дані:

  • Текст — відомості про компанії, умови акції, перерахування вигод пропозиції та іншу важливу інформацію, що не вмістилася в рекламному оголошенні.
  • URL-адресу — посилання на сайт компанії, посадкову сторінку або сторінку в соціальних мережах, канал на YouTube. Причому посилання можна зберегти в закладках.
  • Адресу — місце розташування вашого офісу або офлайн-магазину. Користувачеві не потрібно нічого запам’ятовувати, оскільки сканер самостійно завантажить локацію в онлайн-карту.
  • Номер телефону — номер для зв’язку або замовлення товару/послуги. Записувати вручну номер не завжди зручно, а сканер легко збереже контакти.
  • SMS – текстове повідомлення для відправлення. Сканер сам відкриє віконце месенджера і вставить текст, користувачеві залишиться тільки відправити повідомлення.
  • Зображення — невелика картинка або прихована важлива частина великого зображення.

За допомогою QR-коду можна легко донести до потенційних клієнтів максимум інформації. Це особливо важливо при офлайн-просуванні, коли рекламна площа обмежена.

Як використовувати QR-код в офлайні

Вам не потрібно міняти вже наявну стратегію, щоб успішно застосовувати QR. Розміщувати коди можна всюди, де їх можна просканувати. Наприклад, місцем розміщення можуть стати рекламні банери та плакати, вуличні білборди, фірмові візитки та бланки, друковані промо-матеріали, товарне упакування, тощо.

Однак реклама не дасть бажаного результату, якщо ви будете неправильно використовувати QR-код. Враховуйте наступні рекомендації:

  • Протестуйте код до розміщення. Якщо сканер НЕ буде зчитувати інформацію, QR буде марний. Спробуйте розпізнати дані на готовій рекламній продукції за допомогою різних пристроїв, з різної відстані.
  • Вибирайте відповідні місця. Код повинен бути помітний і зручний для зчитування. Так невдалим стане розміщення QR на плакаті уздовж автостради, оскільки ніхто не стане зчитувати код на швидкості (винятком можуть бути білборди поблизу світлофорів і зупинок громадського транспорту). Також не вийде просканувати зображення, якщо його будуть частково закривати сторонні елементи.
  • Перевіряйте рівень інтернет-сигналу. Якщо в місці розміщення відсутня стійкий сигнал, то телефон не зможе зчитати інформацію.
  • Орієнтуйтеся на свою цільову аудиторію. Розміщуйте коди там, де присутня ваша цільова аудиторія.
  • Запропонуйте щось цінне. У користувача повинен бути стимул зчитати дані. Тому не дублюйте рекламну пропозицію, а доповніть її важливою інформацією.

Але найголовніше — зробіть хороший заклик до дії. Клієнт повинен розуміти, навіщо йому сканувати QR-код, мотивуйте користувача дістати телефон і включити сканер. Вкажіть, що очікує користувача. Наприклад: «Вважайте код і дізнайтеся докладні умови акції», «Відскануйте код, щоб отримати знижку в 15%». Ваш заклик повинен відповідати меті кампанії. Подумайте, яких дій ви чекаєте від аудиторії.

На замітку! Використовуючи QR-коди, не ігноруйте стандартні способи передачі даних. Дублюйте основну інформацію — адреса, телефон, посилання. Пам’ятайте, що не у всіх може виявитися під рукою мобільний пристрій зі сканером.

Як створити QR для реклами

Генерація QR-кодів не вимагає великих зусиль і є чимало сервісів, що дозволяють створити код безкоштовно або за незначну плату. наприклад:

Принцип генерації кодів вельми простий і практично однаковий для всіх сервісів. Досить вказати інформацію для шифрування і запустити генерацію. Готовий QR-код можна завантажити та використовувати будь-яким способом.

Якщо ви хочете привернути офлайн-аудиторію в бізнес-співтовариство або на сторінку в соцмережах, то все ще простіше: можна скористатися вбудованими інструментами. Так Instagram дозволяє створити візитку «Nametag» – аналог QR-коду, який містить посилання на профіль.

У Facebook можна згенерувати код на месенджер вашої бізнес-сторінки — в повідомленнях вашої спільноти клацніть на значок інформації та звантажте зображення з вкладки «Код Messenger».

Важливо! QR-коди не тільки пов’язують офлайн і онлайн-просування. Вони дозволяють відстежувати ефективність кампанії. Зашифруйте посилання з UTM-мітками та відстежуйте переходи за допомогою Google Analytics. Можна для кожного коду використовувати різний телефонний номер, щоб відстежувати дзвінки через CRM-системи. За допомогою QR-кодів ви зможете залучити аудиторію, яка дуже зайнята і в ній нема часу на соціальні мережі та інтернет-серфінг.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Voice commerce: що це та як бізнес користується цим трендом сьогодні

Як скоротити посилання: 5 зручних та надійних сервісів